map-marker
C/ Carme, 16 - 08271 Artés
smartphone
938 305 212 - esvicc@vedruna.cat

Portugal a la copa: el vi dolç mes clàssic

13/01/2026

Descobreix els vins de Porto amb el cap de sala del restaurant Lasarte (3 estrelles Michelin). D’origen portuguès i amb una trajectòria vinculada a l’excel·lència gastronòmica, ens farà viatjar al cor d’un vi tan emblemàtic com apassionant.

LLoc: Aula ESVICC Carrer Rocafort, 44 08271 Artés, Barcelona

A càrrec de Joan Carles Ibáñez, sommelier amb més de 20 anys al Racó de Can Fabes, actual director de sala al restaurant Lasarte (3 estrelles Michelin) i reconegut amb diversos premis nacionals de gastronomia, i d’Antonio Coelho, que ha treballat en restaurants com Quinta das Lágrimas Relais & Châteaux, Fortaleza do Guincho Relais & Châteaux i Tavares Rico, actual cap de sala del restaurant Lasarte.

Preu: Socis 20,00€ / No socis 25,00€

FES-TE SOCI/A

INSCRIU-TE

Vols rebre la nostra Newsletter ESVICC News? Després de cada tast elaborem una Newletter en la que recollim informació del que s’ha tractat i comuniquem els detalls del següent tast.